ماجرای نوشتن «مرگ بر شاه» روی پرده سینمای کشتی نیروی دریایی توسط شهید رئیسی-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

ماجرای نوشتن «مرگ بر شاه» روی پرده سینمای کشتی نیروی دریایی توسط شهید رئیسی

فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه گرامی‌داشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت به بیان ماجرای نوشتن «مرگ بر شاه» روی پرده سینمای کشتی نیروی دریایی توسط شهید رئیسی پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه آیین گرامیداشت شهدای خدمت در جمع خبرنگاران گفت: روایتی شنیده بودم که رئیس جمهور شهید قبل از انقلاب به بندرعباس رفته بود. 


وی افزود: در آنجا یک کشتی نیروی دریایی بود که نظامیان در آنجا استراحت می کردند. این کشتی یک سینما داشت که شهید رئیسی «مرگ بر شاه» را بر عکس روی پرده سینما می نویسد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: سال 1400 که شهید رئیسی به بندر جاسک آمده بود خدمت ایشان ماجرای پرده سینما را عرض کردم و ایشان خیلی متعجب شد و خیلی برای او جذاب بود که من این ماجرا را می دانستم./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار